ALGEMEEN
Wie is Producthint?

Twee vrienden met een missie om dagelijkse problemen op te lossen door middel van eenvoud. Wij creëren hoge kwaliteit, die impact heeft op het leven van onze klanten.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt op twee manieren contact met ons opnemen: Je kunt een e-mail sturen naar info@producthint.nl of een bericht sturen via ons contactformulier.


BESTELLEN EN BETALEN
Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen bij ons is erg eenvoudig. Volg de stappen op de productpagina en voeg het product toe aan je winkelwagen. Klik vervolgens op 'Veilig afrekenen', vul je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, Bancontact, PayPal, Creditcard of Apple Pay.

Is het veilig?

Uiteraard! Alle bestellingen op Producthint lopen via een beveiligde betaalomgeving, dankzij onze webshop provider Shopify. Al duizenden klanten gingen je voor.

Ik woon in het buitenland; kan ik bij jullie bestellen?

Dat kan zeker! Voor vragen omtrent je bestelling kan je contact met ons opnemen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Uiteraard! Neem dan contact op met ons via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@producthint.nl.

Hoe kan ik betalen?

Om het onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken bieden wij diverse betaalmogelijkheden aan. Het is mogelijk om veilig te betalen met iDeal, Bancontact, PayPal, Creditcard of Apple Pay.

Wat zijn de kosten voor een betaling?

Betalen is bij ons gratis. De kosten nemen wij voor onze rekening.


VERZENDEN
Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling in Nederland en België leveren wij geheel GRATIS. Zo kom je dus nooit voor onverwachte extra kosten te staan.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Een gemiddelde levertijd van 5-10 werkdagen naar Nederland en 10-15 werkdagen naar België.

Kan ik mijn bestelling op mijn werk laten bezorgen?

Tijdens het betalen van je bestelling kun je aangeven op welk adres jij wilt dat het pakket bezorgd wordt. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.

Waar vind ik mijn Track & Trace-code?

De Track & Trace-code van je bestelling versturen wij per e-mail, zodra je bestelling door ons verzonden is. In de mail vind je alle informatie omtrent het traceren van je bestelling.

De Track & Trace-code geeft geen informatie aan; hoe kan dit?

Een bestelling is te traceren vanaf het moment dat je pakketje is aangemeld bij het postorderbedrijf. Hou er rekening mee dat het een aantal dagen kan duren voordat de Track & Trace te traceren is.

De verwachte levertijd is voorbij; waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ik mis een (aantal) product(en) bij m’n bestelling; hoe kan dat?

Het kan zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 1-3 werkdagen. Onze excuses voor het ongemak.


RETOURNEREN
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling; kan ik deze retourneren?

Dit is uiteraard mogelijk! Producten kunnen worden teruggestuurd binnen 14 dagen na ontvangst. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Wanneer je een bestelling retourneert betaal je zelf de retourkosten. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag van ons terug. Meld ’t ons graag even van tevoren als je een retourzending doet. Dit kan via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@producthint.nl

Ik heb een defect of verkeerd product ontvangen; wat nu?

Allereerst natuurlijk onze excuses. Je kunt het beste direct een retouraanvraag doen door contact met ons op te nemen. Dit kan via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@producthint.nl Je aanvraag wordt binnen maximaal 48 uur in behandeling genomen en wordt naar de volle tevredenheid opgelost!

Ik wil een bestelling retourneren; wat moet ik doen?

Neem in ieder geval eerst contact met ons op voordat je een retourzending doet. Dit kan via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@producthint.nl Je aanvraag wordt binnen maximaal 48 uur in behandeling genomen en wordt naar de volle tevredenheid opgelost!

Waar moet ik op letten bij een retourzending?

Let er bij ’t retourneren in ieder geval goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd doordat het niet goed verpakt is. Zorg dat het product in gehele originele verpakking retour gestuurd wordt.